Van der Valk - Kleijn benoemd tot erelid van De Club Van Honsel
zaterdag 17 augustus 2019

De Club Van Honsel wil de start van het nieuwe seizoen 2019/2020 aangrijpen om één van de leden in het zonnetje te zetten. Vanaf afgelopen april is Kassenbouwbedrijf Van der Valk Kleijn opgehouden te bestaan, wat betekent dat er met ingang van het nieuwe seizoen helaas ook een zeer gewaardeerd lid De Club Van Honsel verdwijnt.

Het bedrijf van Marco Arensman en Willem Kleijn is vanaf de oprichting van de businessclub van S.V. Honselersdijk lid van het eerste uur geweest, wat uiteraard iets is om trots op te zijn. Om het kassenbouwbedrijf te bedanken voor de mooie en succesvolle jaren bij DCVH, roept de Honselse businessclub Marco en Willem uit tot ereleden van de DCVH.

We willen Marco veel succes toewensen bij zijn nieuwe uitdaging bij Van der Hoeven, terwijl we Willem feliciteren met zijn pensioen. Uiteraard zullen we beide ereleden nog regelmatig op Sportpark de Strijphorst mogen verwelkomen!

jem-id