Trouwe vrijwilligers bedankt!
maandag 5 augustus 2019

Onlangs zijn er een aantal kantinemedewerkers gestopt. Gelukkig niet omdat ze het niet naar hun zin hadden, maar vanwege hele legitieme redenen, zoals meer tijd en aandacht aan het gezin kunnen besteden, het niet meer kunnen combineren met ander vrijwilligerswerk, een andere sport of omdat ze na heel veel jaren bar- en keukendienst draaien, aan een andere uitdaging toe zijn.

• Diane van Velzen, Nicole Gregoire, Astrid de Bruyn en Marieke Riezebos stoppen definitief met vrijwilligerswerk;
• Linda Zuiderwijk gaat zich als vrijwilliger meer op jeugdactiviteiten richten;
• Vera Broch maakt de overstap van de grote kantine naar de buitenbar, ze gaat haar man Michel Broch ondersteunen;
• Saskia v/d Kraan en Patricia Gardien blijven gelukkig nog wel actief als gastvrouw van De Club van Honsel;
• Marnix Alsemgeest gaat na heel veel jaar onze club openen (op zaterdag om 7.15 uur!) weer eens lekker uitslapen en van zijn gezin genieten. Gelukkig blijft ook Marnix als vrijwilliger aan onze vereniging verbonden.

Vanuit Kantinezaken en het Bestuur van S.V. Honselersdijk bedanken we deze toppers voor hun fantastische inzet!

Zoomin'