Tom van Veen en Angelo Zwirs laten zich gelden tijdens oefenduels van het Westlands Elftal
donderdag 1 augustus 2019

De beste voetballers uit Westland speelden zaterdagmiddag en maandagavond wedstrijden tegen zondag derde divisionist Westlandia en tegen zaterdag derde divisionist BVV Barendrecht. De door de overkoepelende voetbalfederatie voor Westlandse clubs FeVoWest georganiseerde wedstrijden werden gespeeld op sportpark Hoge Bomen (Westlandia) in Naaldwijk en sportpark Klein Maar Dapper (KMD) in Wateringen. In het Westlands Elftal onder leiding van ‘bondscoach’ Johan Voskamp waren 2 spelers van ‘onze’ S.V. Honselersdijk geselecteerd; Tom van Veen en Angelo Zwirs. Beide spelers lieten zich gelden.

Van Westlandia werd met 5-3 verloren, maar Tom van Veen scoorde 0-1 en Angelo Zwirs gaf de assist bij de 0-2 van Patrick Triep (FC ’s Gravenzande). Van Veen miste in de loop van de wedstrijd nog een strafschop. Van BVV Barendrecht werd met 4-1 gewonnen. Angelo Zwirs scoorde op karakteristieke wijze 2-1. Hij zette vanaf links een één-tweetje, trok met de bal aan de voet naar binnen en schoot van afstand met zijn rechterbeen in de korte hoek. Tom van Veen gaf twee assists. Honselersdijker Marko van der Knaap (39) nam maandagavond definitief afscheid van de actieve voetbalsport op het hoogste niveau met het benutten van een strafschop.

De nieuwe hoofdtrainer van S.V. Honselersdijk André Lourens start de seizoensvoorbereiding met zijn spelersgroep op zaterdag 10 augustus en weet dus nu al dat het met de vorm en conditie van zijn twee spitsen wel goed zit.

Prins Group