Voorbereiding van de selectie gaat komende zaterdag van start
dinsdag 6 augustus 2019

Na anderhalve maand zomerstop zal komende zaterdag de voorbereiding voor het nieuwe seizoen van start gaan voor de senioren selectie. Onder het bewind van de nieuwe trainer André Lourens wordt er zaterdag afgetrapt met een veldtraining.

Door het bijna traditionele bereiken van de nacompetitie en de oefenwedstrijd tegen ADO Den Haag was de zomerstop niet van lange duur voor de selectiespelers. Echter heeft iedereen de afgelopen tijd van een welverdiende vakantie kunnen genieten, zodat de spelers zaterdag fris voor de dag kunnen komen. Na de zaterdagtraining volgt er een normale trainingsweek, waarna er op zaterdag aangetreden wordt tegen Verburch 1 en FC 's-Gravenzande 2.

Op dinsdag 20 en zaterdag 24 augustus vindt het jaarlijkse De Club Van Honsel toernooi plaats op Sportpark de Strijphorst. Bij dit toernooi, dat zoals de naam al doet vermoeden mogelijk wordt gemaakt door businessclub DCVH, zal om de winst worden gestreden door de eerste en tweede elftallen van S.V. Honselersdijk, Verburch, MVV'27 en VV Naaldwijk. Thuisclub S.V. Honselersdijk zal het achtereenvolgens opnemen tegen MVV'27 en VV Naaldwijk.

Na het DCVH-toernooi zal op dinsdag 27 augustus de laatste generale repetitie voor de selectie op het programma staan. Zowel het eerste als het tweede elftal neemt het in een avondduel op tegen SV Den Hoorn, waarna op zaterdag 31 augustus de bekercompetitie van start zal gaan. Over de poule-indeling van de bekercompetitie volgt later meer informatie.

Condubouw