Jeroen Toet, Valentijn Driessen en DJ Rob van Veen verzorgen presentatie rondom S.V. Honselersdijk - ADO Den Haag
donderdag 27 juni 2019

Komende zaterdag is het zover. Het eerste elftal van S.V. Honselersdijk zal het op Sportpark de Strijphorst opnemen tegen ADO Den Haag. De wedstrijd wordt om 14:30 uur afgetrapt en zal het middelpunt van de dag vormen. Naast het affiche tussen de eersteklasser en de eredivisionist zal er echter ook een middag- en avondvullend programma zijn!

Om 13:40 gaat de voorbeschouwing van start met presentator Jeroen Toet en sportjournalist Valentijn Driessen. Jeroen Toet verzorgt na zijn avontuur bij de WOS momenteel de presentatie van onder meer PSV TV, terwijl Valentijn Driessen met grote regelmaat aanschuift bij de vrienden Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp van Veronica Inside. Kort voor de wedstrijd zal DJ Rob van Veen samen met zanger Xander Damen het sportpark nog eens goed opwarmen voor de aftrap tussen beide teams.

Na afloop van de wedstrijd, zo rond de klok van 16:30 uur zal de Honselse gezelligheid de boventoon voeren tijdens een echte 3e helft met opnieuw DJ Rob van Veen en zanger Xander Damen als gangmakers. Zoals iedereen van Honselersdijk gewend is zal Sportpark de Strijphorst zowel tijdens als na de wedstrijd weer op z'n kop gezet worden. Zorg er dus voor dat je er zaterdag bij bent, voor €10 zijn de wedstrijdkaarten zowel online als hardcopy verkrijgbaar bij de eerder vermelde verkooppunten.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek