Sportjournalist Valentijn Driessen en burgemeester Bouke Arends blikken bij WOS TV vooruit op S.V. Honselersdijk - ADO Den Haag
donderdag 27 juni 2019

In een speciale uitzending van WOS Sport blikt presentator Stefan van Eijk samen met onder meer sportjournalist Valentijn Driessen vooruit op de wedstrijd van komende zaterdag tussen S.V. Honselersdijk en ADO Den Haag. Naast de alom bekende Valentijn Driessen schuiven ook burgemeester Bouke Arends, Jeffrey van As (technisch manager ADO) en Ab van Dijk (directeur bedrijfsvoering S.V. Honselersdijk) aan.

In het Cars Jeans Stadion van ADO Den Haag blikken de mannen vooruit op de oefenwedstrijd, die zaterdag om 14:30 uur onder uiterst zonnige omstandigheden afgetrapt zal worden. In de oefenwedstrijd zijn onder meer de welbekende ADO-spelers Tom Beugelsdijk, Lex Immers en Nacer El Khayati te bewonderen. De uitzending waarin uitgebreid voorbeschouwd wordt op de wedstrijd van zaterdag is ieder uur op WOS TV te bekijken. Daarnaast zal de uitzending ook online terug te zien zijn via Uitzending Gemist van de WOS.

Het belooft een drukke aangelegenheid te worden op Sportpark de Strijphorst, dus zorg ervoor dat je op tijd wedstrijdtickets bemachtigt voor de wedstrijd! Toegangskaarten zijn voor €10 zowel [url=https://adodenhaag.nl/nl/tickets/kaartverkoop/wedstrijden/ticketinfo?id=614:sv-honselersdijk-ado-den-haag-614]online als in onderstaande winkels te koop. Indien er nog kaarten over zijn, worden deze zaterdag aan de entreepoorten nog verkocht!

Verkooppunten wedstrijdtickets S.V. Honselersdijk - ADO Den Haag:
- Van der Meer Verzekeringen: Dijkstraat 2 (Honselersdijk)
- Sigarenmagazijn De Wilde: Prins Hendrikstraat 15 (Naaldwijk)
- Jumbo Koornneef Kwintsheul: De Raaphorst 4 (Kwintsheul)
- Jumbo Koornneef Wateringen: Vliethof 6 (Wateringen)

Condubouw