S.V. Honselersdijk 7 en Barn47 proosten op succesvol eerste sponsorjaar
dinsdag 25 juni 2019

Met ingang van het seizoen 2018/2019 prijkt de naam van het Haagse restaurant Barn47 op de wedstrijdtenues van S.V. Honselersdijk 7. Het 'zeuvende' elftal van de vereniging was met de invoering van de nieuwe kledinglijn afgelopen zomer direct op zoek gegaan naar een nieuwe sponsor en vond hierin Barn47 bereid om haar naam te verbinden aan het zelfbenoemde 'sterrenensemble'.

Afgelopen maand heeft het elftal het eerste seizoen met Barn47 als sponsor afgesloten met een hapje en een drankje in het Haagse restaurant. Hierin kon worden geproost op wederom een mooi seizoen voor de mannen van S.V. Honselersdijk 7, waar op sportief gebied zeer goede reeksen werden afgewisseld met bijzonder teleurstellende wedstrijden. Zo vond de ploeg zich aan het eind van de eerste seizoenshelft nog terug in een zeer kansrijke positie voor het kampioenschap, maar werden de titelkansen volledig vergooid in de eerste wedstrijden van het kalenderjaar 2019.

Wat echter veel meer van belang is bij een lagere seniorenelftal, zijn de activiteiten om de wedstrijden heen. Op dit gebied kan er zeker worden gesproken over een geslaagd seizoen met meerdere memorabele momenten. Daarnaast is het seizoen ook op sportief gebied nog redelijk afgesloten met een derde plaats in de competitie en een halve finale op de sterk bezette Coppa il Terzo Tempo van afgelopen zaterdag. Nu mogen de mannen van het zeuvende genieten van een zeer welkome zomerstop en kan het vizier langzaam worden gericht op het volgende seizoen, waar weer (tevergeefs) zal worden gestreden om treble.

Barn47 is sinds 2017 gevestigd in het voormalige partycentrum Condor City. Met een gigantische verbouwing is er een indrukwekkend foodwalhalla uit de grond gestampt. Het restaurant is geïnspireerd door hallen in Amsterdam, Kopenhagen en Madrid. Voor één vaste prijs, schuif je bij Barn47 aan tafel en kun je bij de verschillende keukens zelf je 'tasting dinner' samenstellen. Bij de keukens worden door de chefs a la minute de signature dishes bereid. Reden genoeg om met collega's, vrienden of familie lekker lang te tafelen bij Barn47!

Op de foto's zien we elftalleider Maurik Molenaar met sponsor Marco Vijverberg van Barn47. Het elftal heeft tijdens het etentje een wedstrijdshirt overhandigd aan de sponsor als bedankje voor de sponsoring.

Condubouw