Kaarten voor S.V. Honselersdijk - ADO Den Haag ook online verkrijgbaar
zondag 23 juni 2019

De toegangskaarten voor de wedstrijd S.V. Honselersdijk - ADO Den Haag van komende zaterdag 29 juni zijn vanaf nu ook online verkrijgbaar. Tot voorheen was het alleen mogelijk om de kaarten te verkrijgen bij 1 van de 4 verkooppunten in het Westland, maar nu is er ook de mogelijkheid om wedstrijdtickets digitaal te bestellen.

Via de verkoopwebsite van ADO Den Haag zijn de wedstrijdtickets verkrijgbaar voor €10 per stuk. Let op: de online verkregen toegangskaarten dienen uitgeprint te worden en moeten op 29 juni als toegangsbewijs getoond worden bij de entree van Sportpark de Strijphorst.

Uiteraard is het ook nog gewoon mogelijk om de wedstrijdtickets voor €10 te bemachtigen bij één van onderstaande verkooppunten:
- Van der Meer Verzekeringen: Dijkstraat 2 (Honselersdijk)
- Sigarenmagazijn De Wilde: Prins Hendrikstraat 15 (Naaldwijk)
- Jumbo Koornneef Kwintsheul: De Raaphorst 4 (Kwintsheul)
- Jumbo Koornneef Wateringen: Vliethof 6 (Wateringen)

jem-id