Winactie: win een ADO-shirt met je wedstrijdticket!
vrijdag 21 juni 2019

Volgende week zaterdag is het zover: de oefenwedstrijd tussen het eerste elftal van S.V. Honselersdijk en ADO Den Haag. De kaartverkoop draait op volle toeren, heb jij al een wedstrijdticket weten te bemachtigen? Indien je nog geen kaart hebt gekocht bij 1 van de 4 verkooppunten, zorg dan dat je dit snel doet! Met jouw toegangsbewijs voor de wedstrijd maak je namelijk kans op een gloednieuw ADO Den Haag jeugdshirt!

Vanaf komend seizoen heeft ADO Den Haag een nieuwe thuisshirt, wat opnieuw gesponsord wordt door Veneco. Dit bedrijf heeft een mooi wedstrijdshirt beschikbaar gesteld om te kunnen verloten bij de wedstrijd tussen S.V. Honselersdijk en ADO Den Haag.

Hoe werkt de loterij? Het is vrij simpel: jouw toegangsbewijs heeft een uniek nummer, welke ook direct jouw lotnummer is voor de loterij om het ADO-shirt. Je hoeft jezelf dus niet in te schrijven, je moet er alleen voor zorgen dat je een wedstrijdticket op zak hebt en dat je op zaterdag 29 juni aanwezig bent bij de wedstrijd S.V. Honselersdijk - ADO Den Haag.

Wedstrijdtickets zijn bij onderstaande verkooppunten te verkrijgen:
- Van der Meer Verzekeringen: Dijkstraat 2 (Honselersdijk)
- Sigarenmagazijn De Wilde: Prins Hendrikstraat 15 (Naaldwijk)
- Jumbo Koornneef Kwintsheul: De Raaphorst 4 (Kwintsheul)
- Jumbo Koornneef Wateringen: Vliethof 6 (Wateringen)

Van der Meer verzekeringen