Vrienden- en vriendinnendag op woensdag 5 juni
woensdag 29 mei 2019

Volgende week, op woensdag 5 juni, is het weer tijd voor de jaarlijkse vrienden- en vriendinnendag bij S.V. Honselersdijk. De jongste leden van de club (t/m 7 jaar) mogen dan vriendjes en vriendinnetjes meenemen om samen een echte voetbaltraining te krijgen.

Om 16:00 uur zal de training van start gaan, waarbij er verschillende oefeningen gedaan worden om iedereen kennis te laten maken met het spelletje. Uiteraard hopen we dat alle vriendjes en vriendinnetjes die meedoen het dusdanig naar hun zin hebben dat ze wellicht volgend seizoen ook bij S.V. Honselersdijk komen voetballen.

De vriendjes- en vriendinnetjesdag is geheel gratis, het enige wat de deelnemers nodig hebben is normale sportkleding en sportschoenen. De overige materialen worden door S.V. Honselersdijk verzorgd, zodat er een leuke training plaats zal vinden. Graag zien we de jongste jeugd tot en met 7 jaar allemaal terug op woensdag 5 juni om 16:00 uur!

Prins Group