Supportersbus naar Sliedrecht: meld je nu aan!
donderdag 30 mei 2019

Komende zaterdag staat de eerste nacompetitiewedstrijd van het eerste elftal op het programma. In de strijd om promotie naar de hoofdklasse neemt het elftal van trainer Piet Boon het op tegen Sliedrecht. Om 14:30 zal er in Sliedrecht afgetrapt worden voor een spectaculaire wedstrijd waarin de twee teams strijden om een plek in de halve finale van de nacompetitie.

We hopen ook komende zaterdag te kunnen rekenen op de steun van de trouwe Honselse supporters. Om het voor iedereen gemakkelijk te maken om af te reizen naar Sliedrecht is er een supportersbus geregeld. De bus zal om 12:30 uur vanaf Sportpark de Strijphorst richting Sliedrecht vertrekken. De kosten voor de bus worden grotendeels gedekt door de vereniging, waardoor het voor iedereen mogelijk is om voor €5 mee te reizen naar de uitwedstrijd.

Wil jij mee met de supportersbus om opnieuw een onvergetelijke middag mee te maken met het eerste elftal? Meld je dan nu aan bij Ab van Dijk via beheer@svhonselersdijk.nl. Let op: de betaling van de bus kan alleen contant plaatsvinden bij het binnenstappen van de bus.

Hopelijk gaan we komende zaterdag weer met een volle supportersbus naar de belangrijke nacompetitiewedstrijd van het eerste elftal, om ook de mensen in Sliedrecht te laten zien wat voor geweldige vereniging met een vaste supportersschare we zijn!

Zoomin'