Word jij het nieuwe Bestuurslid Kantinezaken?
dinsdag 21 mei 2019

Enkele maanden geleden maakte Kim van Zanten bekend dat ze haar functie als Bestuurslid Kantinezaken met ingang van volgend seizoen over wil dragen aan een nieuw bestuurslid. Vandaar dat we momenteel op zoek zijn naar iemand die het leuk vindt om op operationeel niveau verantwoordelijk te zijn voor de kantinezaken bij S.V. Honselersdijk. Ben je benieuwd wat de functie inhoudt en wil je meer informatie? Je leest het hieronder allemaal!

Wat houdt de bestuursfunctie Kantinezaken precies in?
Als bestuurslid kantinezaken ben je op operationeel niveau verantwoordelijk voor kantinezaken. Je bent voorzitter van de commissie kantinezaken en verantwoordelijk voor de taakinhoudelijke aansturing van de leden van deze commissie.
Jaarlijks stel je de plannen aangaande de voortgang van het kantinebeheer op en bespreek je deze uiteraard in de bestuursvergaderingen.

Een intensieve samenwerking alsmede een goede afstemming met de Directeur Bedrijfsvoering is een voorwaarde. Contacten met de leveranciers, schoonmaakwerkzaamheden, inkoop, kas e.d. worden namelijk door de Directeur Bedrijfsvoering geregeld.

Ik ben geïnteresseerd! Wat nu?
Vind jij het leuk om vrijwilligers te vinden, binden en boeien? Denk jij in oplossingen? Word jij enthousiast van dienstverlenend werken en staat de bezoeker bij jou centraal? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

We hopen je snel te ontmoeten om meer te vertellen over de functie en om alle mogelijke vragen die je nog hebt te kunnen beantwoorden. We gooien je zeker niet in het diepe, Kim en de overige bestuursleden zullen uitgebreid de tijd voor je nemen om je bij te praten en te informeren over de gang van zaken!

Voor meer informatie of het plannen van een kennismakingsgesprek kun je contact opnemen met Kim van Zanten via kantine@svhonselersdijk.nl of 06-54912050. We hopen snel van je te horen!

Zoomin'