9 nieuwe G-scheidsrechters na afronding van KNVB-cursus
donderdag 16 mei 2019

Omdat er ook bij de G-afdeling een tekort aan scheidsrechters is, en deze maar moeizaam zijn in te vullen, heeft de begeleiding van de G-afdeling besloten om deze uitdaging niet langer af te wachten, maar om dit zelf op te pakken. Een groot deel van de leiders, trainers en begeleiding zijn afgelopen januari gestart met de KNVB scheidsrechter cursus voor G-voetbal.

Er zijn meerdere cursus avonden geweest en iedereen moest meerdere wedstrijden hebben gefloten voorzien van evaluatie formulieren.
De eerste cursus avond was afgelopen januari en de laatste was 13 mei. Met trots kunnen wij u vertellen dat een S.V. Honselersdijk met ingang van heden 9 G-Scheidsrechters rijker is. Een prima prestatie waar we super trots op zijn.

S.V. Honselersdijk wenst alle nieuwe scheidsrechters heel veel succes en plezier met het fluiten. Wij hopen ook dat dit resultaat vervolg gaat in krijgen in de vorm van aanmeldingen voor de reguliere club-scheidsrechters, want ook hier kunnen we nog wel de nodige aanvulling gebruiken.

jem-id