Nieuw lid voor de Club van 100: de G-afdeling
dinsdag 14 mei 2019

Sinds afgelopen januari is Honselersdijk in het bezit van een Club van 100. De Club van 100 bestaat uit clubleden, vrijwilligers, teams, families en iedereen die S.V. Honselersdijk een warm hart toe draagt. Namens de leden zal de Club van 100 een belangrijke bijdrage leveren aan de jeugd, lagere senioren en de G-afdeling.

Het aantal leden van de club loopt langzaam maar zeker omhoog en afgelopen week hebben we een belangrijk lid aan de club van 100 toe kunnen voegen.

De gehele G-Afdeling van S.V. Honselersdijk vond deze club van 100 zo'n leuk idee en wilde op deze manier ook een bijdrage aan de club leveren. Dit hebben zij gedaan door bij alle spelers, leiders, trainers en begeleiding met de pet rond te gaan. Deze ronde geresulteerd in het prachtige aantal van maar liefst 5 vlakken op het club van 100 bord. Dus eigenlijk is de G-afdeling in dit geval niet 1 lid, maar 5 leden.

Afgelopen week zijn de 5 vlakken op het club van 100 bord onthuld in het bijzijn van de gehele G-afdeling. S.V. Honselersdijk wil de G-afdeling heel hartelijk bedanken voor deze bijdrage aan de vereniging.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek