Nog niet gestemd? Doe het dan nu!
vrijdag 17 mei 2019

Net als vorig jaar is S.V. Honselersdijk door de Rabobank weer genomineerd voor de verkiezing van Club van het Jaar. Vorig jaar werden we door de vele stemmen uitgeroepen tot beste club van het Westland, een titel die we natuurlijk dit jaar ook weer willen prolongeren.

Om die reden vragen we iedereen die S.V. Honselersdijk een warm hart toedraagt om op onze mooie, gezellige club te stemmen! Heb je nog geen stem uitgebracht? Lees hieronder dan snel hoe je kunt stemmen op jouw favoriete club!

Stap 1: De stempagina
Ga via onderstaande link naar de stempagina van de Club van het Jaar verkiezing:
Stempagina van S.V. Honselersdijk

Stap 2: Gegevens invullen
Om je stem uit te kunnen brengen wordt er door de organisatie van de verkiezing om je voornaam, e-mailadres en postcode gevraagd. De gegevens worden uiteraard goed beschermd, het is echter wel van groot belang om een juist e-mailadres op te geven aangezien de stem nog bevestigd moet worden via een mail van de organisatie.

Stap 3: Bevestig de stem!
In de mailbox van het opgegeven e-mailadres ontvang je een e-mail van de organisatie. Hierin staat een link waarmee de stem op S.V. Honselersdijk bevestigd kan worden. Staat de e-mail niet in je Postvak IN? Check dan je spambox/ongewenste mail, het kan zijn dat de e-mail daar is beland. Bevestig vervolgens je stem en help S.V. Honselersdijk wederom aan de titel van Club van het Jaar!

We willen jullie alvast hartelijk bedanken voor het stemmen op onze vereniging. Uiteraard hopen we dat we opnieuw mee mogen strijden om de titel van Club van het Jaar, maar ook zonder deze erkenning zijn wij van mening dat we, met elkaar, een club hebben waar we trots op mogen zijn!

jem-id