Voorverkoop kaarten S.V. Honselersdijk – ADO Den Haag start aanstaande zaterdag
dinsdag 14 mei 2019

Ons eerste elftal speelt a.s. zaterdag de laatste officiële competitiewedstrijd thuis tegen Forum Sport en er bestaat nog steeds een kans dat we ook dit seizoen weer worden getrakteerd op de nacompetitie. Maar één ding is al zeker: we kunnen nu al terugkijken op een heel mooi seizoen 2018/2019 en wie had in het begin van dit seizoen durven dromen dat we nu als promovendus zijnde nu nog in de race zouden zijn voor de nacompetitie.

ADO Den Haag speelt morgen in eigen huis tegen Willem II de laatste competitiewedstrijd, bij winst eindigt ADO Den Haag op een zeer verdienstelijk negende plek, maar net geen play-offs voor Europees voetbal. Na een moeizaam seizoen hebben de mannen van trainer Alfons Groenendijk de laatste periode goed afgesloten door o.a. te winnen van AZ, FC Utrecht, Excelsior en afgelopen zondag moest Feyenoord er ook aan geloven.

Zaterdag 29 juni speelt ons 1e elftal de laatste wedstrijd van dit mooie seizoen tegen ADO Den Haag. Om 14:30 uur wordt er op Sportpark de Strijphorst afgetrapt voor de wedstrijd, die bij ADO Den Haag geldt als de 1e oefenwedstrijd voor het seizoen 2019/2020.

De kaartverkoop start a.s. maandag bij de diversen voorverkoopadressen zie poster, maar vanaf a.s. zaterdagmiddag zijn bij Ab van Dijk ook entreekaarten te verkrijgen of per mail beheer@svhonselersdijk.nl te bestellen.

Prins Group