Spaar dit najaar Lokale Toppers van S.V. Honselersdijk bij Jumbo Koornneef!
donderdag 11 april 2019

S.V. Honselersdijk doet mee aan de Lokale Toppers actie van supermarkt Jumbo Koornneef! In het najaar van dit jaar zullen er honderden unieke plaatjes van onze leden en vrijwilligers te verzamelen in een eigen verzamelalbum. De voorbereidingen zijn inmiddels gestart, na de zomerstop zullen alle spelers en trainers op de foto gaan voor de speciale plaatjesactie van Jumbo Koornneef.

De sportplaatjes kunnen dit najaar gespaard worden bij Jumbo Koornneef in Naaldwijk, Wateringen en Kwintsheul. Naast S.V. Honselersdijk zullen er nog 6 lokale sportverenigingen meedoen aan de verzamelactie. Wanneer er meer bekend is over de datum waarop de voetbalplaatjes te verzamelen zijn, is dit uiteraard terug te vinden op onze website en social media kanalen!

jem-id