Hoofdtrainers voor alle jeugdafdelingen aangesteld voor het seizoen 2019/2020
donderdag 11 april 2019

De Technische Commissie van S.V. Honselersdijk heeft voor volgend seizoen voor alle jeugdafdelingen de hoofdtrainers vastgelegd. Afgelopen zaterdag werd het laatste akkoord voor het seizoen 2019/2020 gesloten, waardoor het rijtje van jeugdtrainers er komend seizoen als volgt uit zal komen te zien:

JO19-selectie: Erwin Bouwman
JO17-selectie: Maikel Middelburg
JO15-selectie: Patrick van der Ende
JO12-selectie: Brent Gardien
JO11-selectie: Nick Duijvestijn & Nick van der Kraan
JO9-selectie: Joey van Marrewijk, Lance Kooij & Luuk Boers
Mini's: Rob Bulsing

De trainers zijn allemaal bekenden van de club, voorzien van de benodigde papieren en velen zijn al jarenlang als trainer terug te vinden op de Honselse velden. Erwin Bouwman is in het bezit van UEFA B, Maikel Middelburg is de opleiding voor UEFA C aan het afronden, Patrick van der Ende is in het bezit van UEFA C en de overige trainers hebben het trainersdiploma Juniorentrainer, behalve Nick van der Kraan en Rob Bulsing. Laatstgenoemde heeft naast het trainen van de mini's ook de keeperstraining in de onderbouw opgepakt.

We kunnen als club zijnde niet vaak genoeg bedrukken hoe tevreden we zijn met de aanstelling van de hoofdtrainers, die de Honselse jeugd met elkaar naar een hoger niveau willen gaan tillen. We wensen alle trainers succes voor het komende seizoen!

Sosef & v/d Knaap