Lange ongeslagen reeks voor talenten van JO9-1
maandag 18 maart 2019

De JO9-1 is al een lange tijd ongeslagen in de 3e klasse. De jongens winnen onder leiding van het trio Luuk Boers, Joey van Marrewijk en Lance Kooij wedstrijd na wedstrijd. Omdat er dit seizoen door de KNVB helaas geen stand meer wordt bijgehouden, kunnen de talenten moeilijk worden gevolgd door de rest van de club.

Indien er wel een ranglijst bijgehouden zou worden, hadden de talenten van de JO9-1 zeker meegedaan om het kampioenschap. De ongeslagen reeks bestaat uit twee overwinningen op VUC (10-4 en 2-7), de gewonnen uitwedstrijd tegen BMT (4-8) en als klap op de vuurpijl de 12-4 overwinning op SC Monster van afgelopen zaterdag.

Het mooiste van allemaal is dat de trainers duidelijk zien dat de jongens iedere week beter gaan spelen. Er wordt goed samengespeeld en er worden mooie goals gemaakt, wat tot de mooie resultaten heeft geleid. Komend weekend wordt HDV hopelijk ook weer verslagen door de JO9-1. Eén ding is zeker: er zitten weer wat mooie talenten aan te komen in de jeugd van S.V. Honselersdijk!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek