Nieuw trainersduo voor JO17-selectie: Maikel Middelburg en Marcel Noordam
vrijdag 8 maart 2019

Afgelopen weekend kon de Technische Commissie van S.V. Honselersdijk met trots naar buiten brengen dat Erwin Bouwman en Erik van Velden de nieuwe trainers van de JO19-selectie zijn. Vandaag kan er opnieuw een mooie mededeling gedaan worden: Maikel Middelburg zal volgend seizoen de hoofdtrainer van de JO17-selectie zijn. Hierbij wordt Maikel geassisteerd door Marcel Noordam.

Maikel is eerder drie jaar lang hoofdtrainer van de JO13-selectie geweest, waarna hij besloot om een uitdagende trainerscursus te gaan volgen. Momenteel volgt hij de trainerscursus UEFA C en vanaf volgend seizoen zal hij dit in de praktijk kunnen brengen bij de talenten van de JO17-selectie.

Marcel Noordam zal Maikel bij de JO17-1 ondersteunen als assistent-trainer. Marcel is net als Maikel een echte clubman en al jarenlang als trainer te vinden op de Honselse velden. Dit seizoen is Marcel Noordam nog trainer van de JO17-2, waarna hij volgend jaar dus Maikel zal gaan assisteren.

Opnieuw zal er komend seizoen dus een mooi duo van clubmensen gevormd worden, die de JO17-selectie naar een hoger niveau zullen tillen. Daarnaast is inmiddels bekend geworden dat de keeperstrainer van de senioren selectie, Janko Koole, ook volgend jaar de keepers onder zijn hoede neemt. Laten we hopen dat al dit goede nieuws zowel de jeugd- als seniorenelftallen een positieve boost geeft in de wedstrijden die komend weekend gespeeld gaan worden!

Sosef & v/d Knaap