Erwin Bouwman en Erik van Velden nieuw trainersduo JO19-selectie
zondag 3 maart 2019

Met ingang van volgend seizoen is Erwin Bouwman de nieuwe hoofdtrainer voor de JO19-selectie. Erik van Velden zal de rol van assistent-trainer gaan vervullen.
De JO19-selectie zal vanaf volgend seizoen bestaan uit twee elftallen, namelijk JO19-1 en JO19-2. Het trainersduo zal tevens ondersteund gaan worden met nog nader in te vullen trainer(s).

Beide trainers zijn echte clubmensen die al sinds jaar en dag op de vereniging te vinden zijn. Zowel Erwin als Erik heeft jarenlang in de senioren selectie gevoetbald, waarna ze als trainer aan de slag gingen. Erwin stond tussen 2001 en 2008 bij de JO13 en de JO15 als hoofdtrainer voor de groep, waarna hij bij FC ‘s-Gravenzande diverse jaren als hoofdtrainer van de JO17 en de JO19 aan de slag ging. Daarna is Erwin als trainer tijdelijk gestopt in verband met het volgen van een HBO studie, welke afgelopen maand succesvol is afgerond.

Erik van Velden is al sinds 2004 actief als trainer bij S.V. Honselersdijk. In die tijd is hij onder meer vijf jaar hoofdtrainer van de JO13 geweest en momenteel is Erik vanaf 2014 de hoofdtrainer van de JO17 selectie. Daarnaast heeft Erik ook nog twee jaar als assistent-trainer bij de eerste senioren-selectie gefungeerd.

De club is blij dat er 2 echte clubmensen voor de groep komen te staan, die beiden over uitstekende trainerspapieren beschikken. Erwin is in het bezit van TC-II en TC-III, terwijl Erik diploma’s heeft behaald als pupillen- en juniorentrainer.

Met de invulling van de technische staf voor de JO19 selectie heeft de TC van S.V. Honselersdijk wederom een belangrijke vacature ingevuld voor volgend seizoen. Binnenkort volgt er meer informatie over de invulling van de overige secties.

Zoomin'