ADO Den Haag Voetbalkamp bij SV Honselersdijk
vrijdag 1 maart 2019

De zomer van 2019 staat in het teken van ADO Den Haag. Naast de oefenwedstrijd op zaterdag 29 juni komt ADO Den Haag in augustus wederom naar S.V. Honselersdijk met een gave voetbalactiviteit, een ADO Den Haag Voetbalkamp! Alle kinderen in de leeftijdscategorie 6 t/m 15 jaar kunnen meedoen. Dagelijks zal er een afwisselend programma afgewerkt worden, waarbij plezier en voetbalbeleving centraal staat.

Tijdens het ADO Den Haag Voetbalkamp worden deelnemers op een enthousiaste en actieve manier getraind door gediplomeerde trainers. Het veldprogramma bevat uitdagende techniektrainingen zoals schijn-, en passeerbewegingen en partij-, en afwerkvormen gecombineerd met voetbalplezier. Daarnaast train je tijdens het ADO Den Haag Voetbalkamp in een gaaf ADO Den Haag tenue!

ADO Den Haag Voetbalkamp – SV Honselersdijk
27, 28 en 29 augustus 2019, dagelijks van 9:00 tot 15:00 uur

Deelnemers ontvangen:
- ADO Den Haag Voetbalkampen tenue
- Lunch, gezonde tussendoortjes en drinken
- Skill Games en partijen in toernooivorm
- Kans om gescout te worden
- Begeleiding van gediplomeerde trainers
- ADO Den Haag Voetbalkampen certificaat

We gaan er een geweldig ADO Den Haag Voetbalkamp van maken! Kom jij ook?
Schrijf je snel in op: https://adodenhaag.voetbal-kampen.nl/

Prins Group