Donatie van Bars Westland voor renovatie kleedkameraccommodatie
donderdag 28 februari 2019

Martine van der Wel, Heleen Liebregts en Petra-Alemke van der Gaag hebben namens Bars Westland een donatie van maar liefst €525 gedaan aan S.V. Honselersdijk voor de renovatie van de kleedkameraccommodatie. Gezamenlijk hebben zij 15 Bars sessies gegeven, waarvan de gehele opbrengst naar de Honselse voetbalvereniging ging.

De donatie vond Petra-Alemke van der Gaag, de dochter van wijlen Flip van der Gaag, een mooie gelegenheid om iets terug te doen voor de club die vaak centraal heeft gestaan in haar leven en het leven van haar vader. Uiteraard zijn we als club zijnde met blijdschap vervuld dat we zo'n mooie donatie mogen ontvangen voor de renovatie van de kleedkamers. We willen de dames via deze weg graag bedanken voor de inzet voor de club!

Zoomin'