Vacature: Bestuurslid Kantinezaken
donderdag 28 februari 2019

Na 6 leerzame jaren, waarvan 4 jaar als secretaris en bijna 2 jaar als bestuurslid kantinezaken heb ik, Kim van Zanten, mijn medebestuursleden onlangs op de hoogte gebracht dat ik na dit seizoen mijn bestuursfunctie neer zal leggen.
Niet omdat ik het niet leuk vindt, niet omdat het teveel is, niet omdat er geen vertrouwen vanuit de club is. Integendeel!

Ik heb juist veel geleerd over hoe een vereniging in elkaar zit, ik heb mogen ervaren hoeveel mensen S.V. Honselersdijk een warm hart toedragen, ik heb veel fijne mensen leren kennen, ik heb de jeugdsecties goed kunnen vertegenwoordigen, ik heb van de leden vertrouwen gekregen om “mijn ding” te kunnen doen en met mijn medebestuursleden een waardevolle band op mogen bouwen. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik gedurende 6 jaar mijn bestuursfuncties met veel plezier heb kunnen uitoefenen en een ervaring rijker ben geworden.

“Maar hé, dat is toch mooi, waarom stop je dan?”
In 6 jaar kan er veel veranderen. Kleine kinderen worden groot, er komt meer ruimte voor eigen hobby’s, je spreekt weer wat vaker af met vrienden, je krijgt een andere baan, je gaat meer uur werken. Kortom geen gemakkelijk besluit, maar wel een mooi moment om het stokje door te geven aan een nieuw bestuurslid.

Om mijn functie netjes af te ronden en over te dragen, ga ik nu alvast op zoek naar een nieuw bestuurslid. Zo word je niet gelijk in het diepe gegooid en kunnen we samen de basis nog steviger neerzetten. En de mensen die mij een beetje kennen……ik zal het seizoen zo goed mogelijk afronden, zodat jij een goede start kunt maken.

Kort samengevat ben jij als bestuurslid kantinezaken:
- Algemeen aanspreekpunt kantinezaken aangelegenheden
- Verantwoordelijk voor het maken van de planning
- Verantwoordelijk voor instrueren, aansturen en begeleiden van de vrijwilligers
- Contacten met de leveranciers, schoonmaakwerkzaamheden, inkoop, kas e.d. wordt allemaal (top!) geregeld door onze directeur bedrijfsvoering.

Vind jij het leuk om vrijwilligers te vinden, binden en boeien? Denk jij in oplossingen? Word jij enthousiast van dienstverlenend werken en staat de bezoeker bij jou centraal? Dan ben jij de persoon die ik zoek en vraag ik je om contact met mij op te nemen. Uiteraard ook als je nog vragen hebt. Schroom niet!

Ik hoop snel van je te horen!

Kim van Zanten
Bestuurslid Kantinezaken