Schrijf je in voor de techniektraining voor JO9 t/m JO13!
maandag 25 februari 2019

Zoals wellicht bekend bieden wij bij SV Honselersdijk al enkele jaren techniektraining aan voor kinderen die spelen in de JO9 t/m O13. Dit is onder leiding van Richard Gardien en zijn bevlogen assistenten. Over enkele weken gaan we van start met een nieuwe cyclus en jij kan daarbij zijn!

Op vrijdag 8 maart zal de eerste training gegeven worden en hiervoor is een inschrijving nodig. Voor maar €30,- krijg jij 8 extra trainingen aangeboden, waarin je basistechnieken onder knie krijgt die later steeds verder ontwikkeld worden. Je verbetert onder andere je aanname, je inspeelpass, schijnbewegingen, tweebenigheid en het vermogen om een tegenstander in een 1 tegen 1 situatie te passeren. Dit alles om onze jeugdspelers zich optimaal te kunnen laten ontwikkelen!

Vanuit de club (TC, scouts, trainers etc.) zien en merken wij de verschillen tussen spelers die techniektraining volgen en wie niet. Wil jij een betere, completere voetballer worden? Meld je aan! Dit kan door een mail te sturen naar Walter de Koning met je naam en het team waarin je speelt via tc-jo11@svhonselersdijk.nl. Reageren kan t/m uiterlijk 3 maart 2019!

Op een trainingsmiddag/avond zijn er in principe 4 sessies van 45 minuten, tussen 16.00 en 19.00 uur. Op basis van leeftijd en techniekervaring word je ingedeeld. De indeling wordt verstuurd in de week na 3 maart 2019. Daarbij volgt ook de instructie voor de betaling. Er is een voorbehoud dat er minimaal 26 deelnemers nodig zijn om te starten met de techniektraining.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek