De Club Van Honsel op bezoek bij ADO Den Haag - PEC Zwolle
maandag 18 februari 2019

Afgelopen vrijdag was het weer tijd voor een sportief uitstapje met De Club Van Honsel. Ditmaal werd er samen met de leden een bezoek gebracht aan de Eredivisie-wedstrijd tussen ADO Den Haag en PEC Zwolle. Door de heersende griepgolf moesten enkele leden helaas afzeggen, deze plekken werden last-minute opgevuld door enkele bestuursleden en vrijwilligers van de club.

Omstreeks 18:15 vertrok de bus vanaf Café Bij 't Hof naar het Cars Jeans Stadion. Tijdens de busreis had Ab van Dijk een verrassing voor de aanwezige leden, aangezien hij eerder die dag te horen had gekregen dat het eerste elftal van S.V. Honselersdijk het op zaterdag 29 juni in een oefenwedstrijd op zal nemen tegen ADO Den Haag. Dit mooie affiche zal op ons eigen sportpark gespeeld worden, waarmee na Sparta Rotterdam en Feyenoord opnieuw een Eredivisie-club onze accommodatie zal bezoeken.

Eenmaal aangekomen bij het stadion van ADO Den Haag werden de leden hartelijk verwelkomd, waarna er tijd was om even met elkaar bij te praten. Om 20:00 uur werd er afgetrapt voor de wedstrijd, die uiteindelijk in een 1-0 overwinning voor ADO Den Haag resulteerde. Misschien geen spectaculaire pot voetbal, maar wel 3 hele belangrijke punten voor de Haagse ploeg van Alfons Groenendijk.

Het uitje werd op een gezellige manier met elkaar afgesloten, waarna de bus terug naar Honselersdijk werd genomen. We kunnen terugkijken op wederom een mooi uitstapje met onze businessclub, komende zaterdag zullen de leden van De Club Van Honsel elkaar weer zien tijdens de thuiswedstrijd van het eerste elftal tegen vv Rijsoord!

jem-id