Aanvoerder Marcel Bruggeling in het AD Westland
donderdag 14 februari 2019

In aanloop naar de derby tussen Westlandia en S.V. Honselersdijk blikt het AD Westland vooruit op de wedstrijd van komende zaterdag. In een interview met de aanvoerders beide ploegen wordt teruggeblikt naar de eerdere ontmoeting van dit seizoen, voordat het vizier op aanstaande zaterdag wordt gericht.

Aanvoerder Marcel Bruggeling legt uit waarom de belangen zaterdag groot zijn: “Op basis van de ranglijst is Honselersdijk wellicht de favoriet, maar historisch gezien is Westlandia in het voordeel. Honselersdijk heeft voornamelijk in de kelder van het amateurvoetbal gespeeld. Met de promotie naar de eerste klasse schreven we geschiedenis voor de club. We zijn op eigen kracht naar dat niveau geklommen en gaan onder Piet Boon altijd uit van eigen kracht. Dat zal zaterdag niet anders zijn.”

Lees in het bijgevoegde krantenknipsel het gehele interview met aanvoerder Marcel Bruggeling. Uiteraard zien we iedereen komende zaterdag graag om 14:30 uur langs de lijn om de oranjehemden aan de overwinning te helpen!

Prins Group