Zaterdag 29 juni: S.V. Honselersdijk - ADO Den Haag
vrijdag 15 februari 2019

Op zaterdag 29 juni zal er een hele bijzondere oefenwedstrijd gespeeld worden op Sportpark de Strijphorst. Eredivisionist ADO Den Haag zal het dan namelijk in de oefencampagne voor het volgende seizoen opnemen tegen het eerste elftal van S.V. Honselersdijk. In navolging van Sparta Rotterdam en Feyenoord is het ADO-fan van het eerste uur Ab van Dijk ook gelukt om ADO Den Haag als derde Eredivisie-club naar ons sportpark te halen.

Om 14:30 uur zal er afgetrapt worden tussen de elftallen van trainers Piet Boon en Alfons Groenendijk, waarbij hopelijk onder meer Tom Beugelsdijk, Lex Immers, Robert Zwinkels en Abdenasser El Khayati te bewonderen zijn op het hoofdveld van S.V. Honselersdijk. Een mooi affiche voor de oranjehemden van S.V. Honselersdijk, die dit jaar voor het eerst in de clubgeschiedenis uitkomen in de eerste klasse van het Nederlandse amateurvoetbal.

Meer informatie over het programma op zaterdag 29 juni volgt in de loop der tijd op de website en onze social media kanalen!

Zoomin'