Selectie in het zonnetje gezet door De Club Van Honsel
zaterdag 9 februari 2019

Afgelopen donderdag is de gehele selectie van S.V. Honselersdijk in het zonnetje gezet door de businessclub. Na de donderdagavond training werd de selectie getrakteerd op een uur lang gratis consumpties en een heerlijke maaltijd met onder andere kipsaté van Family Treffers.

Met dit gebaar wilde De Club Van Honsel de selectie feliciteren met het behalen van de titel 'Beste Sportploeg van 2018', die vorige week tijdens het gala van de Westlandse Sportprijzen werd binnengesleept. Een bekroning op een meer dan uitstekend jaar met als hoogtepunt de promotie naar de eerste klasse, waarvoor volgens de businessclub een beloning meer dan op zijn plaats was. De voorzitter van De Club Van Honsel, Jos Scheffers, sprak de selectie nog even kort toe, waarbij hij benadrukte dat dit een prijs is die door de selectie als geheel zijnde is behaald.

Als club zijnde is het mooi om te zien dat alle successen, groot en klein, op een mooie manier met elkaar gevierd worden. We willen nogmaals iedereen bedanken voor de enthousiaste reacties naar aanleiding van de verkiezing tot Beste Sportploeg van 2018. Uiteraard smaakt dit naar meer, dus zullen we onze best blijven doen om sportief hoge ogen te gooien!

Sosef & v/d Knaap