Blue10 sluit zich als nieuw lid aan bij De Club Van Honsel
woensdag 6 februari 2019

De businessclub van S.V. Honselersdijk heeft zich opnieuw uitgebreid met een nieuw lid. Blue10 is sinds vorige week aangesloten bij De Club Van Honsel, waarmee de teller van het aantal leden op 60 komt te staan.

Blue10 helpt organisaties met cloud-software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Daarmee is Blue10 de assistent op de financiële administratie, waarbij gebruikers de controle en het overzicht houden over de verschillende administratieve processen binnen de organisatie.

Het bedrijf waar selectiespeler Marcel Duijvestijn mede-eigenaar en directeur is, heeft de afgelopen jaren een snelle groei doorgemaakt en staat momenteel dagelijks klaar voor meer dan 1300 klanten. Meer informatie over het bedrijf en de diensten die Blue10 verleent is te vinden op de bedrijfswebsite.

De Club Van Honsel is zeer tevreden met het nieuwe lidmaatschap en heet Blue10 van harte welkom bij de businessclub. We hopen gezamenlijk een mooie, sportief gezien succesvolle periode tegemoet te gaan!

Wil je meer informatie ontvangen of ben je geïnteresseerd in een lidmaatschap bij De Club Van Honsel? Kijk dan op de overzichtspagina van DCVH of neem contact op met Paul Groenewegen via declubvanhonsel@svhonselersdijk.nl.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek