Samenvatting van SHO - S.V. Honselersdijk op SHO TV
dinsdag 5 februari 2019

De uiterst knappe overwinning van het eerste elftal van afgelopen zaterdag op bezoek bij nummer 2 SHO is vanaf vandaag terug te kijken. De club uit Oud-Beijerland heeft op SHO TV een samenvatting van de wedstrijd gepubliceerd.

Door de beelden van afgelopen zaterdag terug te kijken kan iedereen nog even nagenieten van de knappe overwinning die de ploeg van trainer Piet Boon wist te behalen. Diep in blessuretijd was het Angelo Zwirs die op aangeven van Tom van Veen de winnende 2-3 tegen de touwen kon werken. De prestatie was vooral ongekend gezien het feit dat invaller Pawel Rubin na 70 minuten voetballen met rood van het veld werd gestuurd.

Bekijk hieronder hoe S.V. Honselersdijk met 10 man de overwinning binnen wist te slepen:

Van der Meer verzekeringen