Sponsorcontract met Ammerlaan-Sosef voor 3 jaar verlengd
dinsdag 5 februari 2019

Afgelopen week heeft de club opnieuw een hoogtepunt beleefd op het gebied van de sponsoring. Naast de eerdere verlenging van het sponsorcontract van hoofdsponsor Prins Group heeft ook Ammerlaan-Sosef het bestaande sponsorcontract met drie jaar verlengd.

Daarmee is Ammerlaan-Sosef samen met Sosef-Knaap en Sproeibedrijf Paul Sosef ook de komende drie jaar, tot en met 2021, trotse naamgever van de sporthal van S.V. Honselersdijk: de Sosefhal. De club is uitermate tevreden met de verlenging van het sponsorcontract van Ammerlaan-Sosef, waarmee een bekend Honsels bedrijf opnieuw voor langere tijd aan de club verbonden blijft. Ammerlaan-Sosef is een moderne potplantenkwekerij van onder andere Celosia ‘Deep Purple’ Caracas, Primula Sweet Kisses en Cyclamen, midden in het hart van de tuinbouw.

Voor zowel de club als voor Ammerlaan-Sosef is de verlenging van het sponsorcontract een boost en een blijk van waardering. We kijken uit naar een succesvolle voortzetting van de samenwerking en hopen ook dat er in de Sosefhal mooie prestaties behaald kunnen worden in de komende jaren!

Zoomin'