Komende zaterdag: Super Saturday
maandag 4 februari 2019

Komende zaterdag zal na afloop van de thuiswedstrijd tegen sv Poortugaal afgetrapt worden voor een spectaculaire derde helft, aangezien de eerste Super Saturday van de tweede seizoenshelft op het programma staat. Helaas kon twee weken geleden het grote Super Saturday feest niet doorgaan door de algehele afgelasting van de KNVB, maar komende zaterdag is het dan gelukkig eindelijk zover.

De organisatie is dit keer in handen van de honselse vriendengroep van "Dûh Amazone", zij zullen alles uit de tropische kast trekken om er een spektakel van te maken. Wat kunnen we verwachten? Een heuse Amazone Party! Dit gemengd met een boel Honselse gezelligheid, tropische verassingen, een aangeklede kantine en de muziek die u gewend bent, is dit uiteraard weer de moeite waard om na een bezoek aan de wedstrijd, de kantine in te duiken en een deel uit te maken van de altijd gezellige derde helft.

Daarnaast zal er zaterdag ook weer een gemotiveerd team van Family Treffers op het sportpark aanwezig zijn om de juiste culinaire bodem te kunnen leggen.

Wij hopen iedereen aanstaande zaterdag terug te zien op Sportpark De Strijphorst. Aanvang van de wedstrijd is 14:30 uur, de derde helft wordt na afloop van de wedstrijd ingezet!

jem-id