Oranjeclub van 100: word nu lid!
vrijdag 18 januari 2019

Op de nieuwjaarsreceptie is door voorzitter Erik Sosef de Oranjeclub van 100 van S.V. Honselersdijk gepresenteerd. Deze nieuwe Oranjeclub is in het leven geroepen om belangrijke aspecten binnen de vereniging meer aandacht te kunnen geven. Inmiddels zijn er al 20 mensen die zich als lid hebben aangemeld. Het doel van de Oranjeclub is om financiële middelen bij elkaar te brengen om extra faciliteiten voor de vereniging te kunnen realiseren. De aandacht van de Oranjeclub is vooral gericht op de jeugd- en G-afdeling, de niet-selectieteams en voor alle vrijwilligers die actief zijn voor deze mooie club.

Kosten van lidmaatschap
Voor €100 per jaar ben je lid van de Oranjeclub. Het clubjaar loopt van 1 januari t/m 31 december. In de bijlage het bord (entreegang 1e etage) van de Oranjeclub met de eerste acht leden die zich al hebben aangemeld.
Voor de nieuwe Oranjeclub van 100 zal een apart bestuur van maximaal vijf personen worden opgericht, met daarin leden van deze Oranjeclub. Dit bestuur zal namens alle leden van de Oranjeclub beslissen welke investeringen er gedaan zullen worden. Meer informatie, volgt later op de website.

Lid worden
Je kunt lid worden van de Oranjeclub van 100, door een e-mail te sturen naar oranjeclubvan100@svhonselersdijk.nl, met daarin je naam adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres waarmee de inschrijving voltooid kan worden. Nadat je naam (geen bedrijfsnaam) op het bord is geplaatst, ontvang je per e-mail een factuur op het door jou aangegeven privé of bedrijfsadres.

Condubouw