Nieuw lid voor De Club Van Honsel: Gast is Koning!
dinsdag 15 januari 2019

De Club Van Honsel heeft in de vorm van Gast is Koning! weer een nieuw lid aan zich weten te binden. Het bedrijf van eigenaar Frank Heijneman is met ingang van dit kalenderjaar officieel onderdeel geworden van de businessclub van S.V. Honselersdijk.

Gast is Koning! is een jong, dynamisch en enthousiast bedrijf waarbij alles draait om gastvrijheid. Het bedrijf heeft een uniek gastvrijheidsconcept omdat ze, als enige gastvrijheidstrainer in Nederland, meer doen dan alleen trainen. Het bedrijf entertaint, met een enthousiaste aanpak. Er wordt daarnaast voortgebouwd op de feedback van mystery guests, die in het diepste geheim worden gestuurd om de gastvrijheid te toetsen. Lees op de website van Gast is Koning! nog meer over de diensten van het nieuwste lid van de businessclub.

Ben je geïnteresseerd in een lidmaatschap bij DCVH of wil je meer informatie ontvangen? Lees dan meer op de pagina van De Club Van Honsel of stuur een e-mail naar declubvanhonsel@svhonselersdijk.nl.

Condubouw