10 trainers van S.V. Honselersdijk behalen KNVB Juniorentrainer diploma
dinsdag 18 december 2018

De afgelopen maanden hebben 10 Honselse trainers een cursus van de KNVB voor Juniorentrainer gevolgd op ons Sportpark de Strijphorst. Samen met trainers van andere clubs hebben zij gedurende 12 avonden op een intensieve wijze het trainersvak onder de knie gekregen.

Gisteravond werd tijdens de laatste cursusavond alvast stilgestaan bij een eventuele vervolgcursus, waarbij video-analyse een belangrijk onderwerp is. Na de vooruitblik op de eventuele vervolgcursus ontvingen de trainers allemaal hun Juniorentrainer diploma. Alle deelnemende trainers waren geslaagd, wat een heel mooi resultaat is.

Na afloop van de cursus werd Frank den Oudsten, die namens de KNVB de cursus heeft gegeven aan de trainers, door zowel S.V. Honselersdijk als de cursisten in het zonnetje gezet voor het geleverde werk. Namens de club willen we alle geslaagde trainers feliciteren met het behaalde diploma! We hopen dat jullie een succesvolle trainerscarrière tegemoet gaan.

Prins Group