Zijn jouw gegevens up to date? Geef nu je wijzigingen door!
zondag 16 december 2018

Ben je pas verhuisd of gebruik je sinds kort een ander e-mailadres? Of denk je dat jouw gegevens nog niet bij de club bekend zijn? Geef dan nu jouw persoonlijke informatie en/of wijzigingen door aan de ledenadministratie van S.V. Honselersdijk, middels een mail naar ledenadministratie@svhonselersdijk.nl t.a.v. Ron van Dijk.

Voor de club is het waardevol om goed te kunnen communiceren met onze leden en vrijwilligers, vandaar dat we iedereen vragen om wijzigingen in belangrijke gegevens ook aan de ledenadministratie van S.V. Honselersdijk door te geven. Hierbij zijn de belangrijkste gegevens de adresgegevens en het e-mailadres waarop we je zouden kunnen bereiken indien nodig. Uiteraard gaat de ledenadministratie van S.V. Honselersdijk volledig AVG-proof om met alle gegevens van onze leden en vrijwilligers.

Alvast bedankt voor de medewerking en het doorgeven van eventueel veranderde gegevens!

Sosef & v/d Knaap