S.V. Honselersdijk Betaalkaart voor alle leden
zaterdag 24 november 2018

Komende week wordt bij alle leden van de club de SVH-betaalkaart thuisbezorgd. De betaalkaart is, naast het pinnen of contant afrekenen, een extra betaalmiddel om vanaf 1 december 2018 te gebruiken.

De reden dat er gestart wordt met de betaalpas heeft te maken met een aantal recente inbraakpogingen in ons clubgebouw. Het bestuur is van mening dat het hebben van contant geld nogal wat risico’s met zich mee brengt. Met de betaalkaart wil het bestuur niet alleen het contante geld in ons clubgebouw minimaliseren, maar er ook voor zorgen dat het organisatorisch haalbaar blijft. Denk hierbij aan geld tellen, naar de bank brengen, muntgeld aanvullen etc.

De betaalkaarten zijn gesponsord door “Van der Meer Verzekeringen & Regiobank”. Een van onze eerste trouwe sponsors van S.V. Honselersdijk. Naast dat de betaalpas voor alle leden beschikbaar wordt gesteld, kunnen ook onze vrijwilligers en leden van DCVH een betaalkaart ontvangen. Deze kan eenvoudig aangevraagd worden, door een mail te sturen naar Ab van Dijk via beheer@svhonselersdijk.nl. De betaalkaart wordt dan naar je toegestuurd.

Om ervoor te zorgen dat het werken met de betaalpas ook technisch goed verloopt, is het hele ICT-netwerk ook op de schop gegaan. Richard Guttenberg van REG&TECH, o.a. ook kledingsponsor van diversen jeugdelftallen, heeft de afgelopen weken alles in het werk gesteld om de digitale snelweg zo in te richten dat er een minimale kans is op netwerkstoringen. Zo heeft hij ervoor gezorgd dat er twee netwerken draaien: één voor de apparaten/ systemen van de vereniging en één voor onze bezoekers. Zo zorgen we ervoor dat alle partijen hier blij van worden.

Wil je meer informatie over de betaalkaart of andere zaken weten over de kantine? Kom dan a.s. maandag om 19.30 uur naar de club. Tijdens deze avond willen we met alle kantinevrijwilligers en andere belangstellende in gesprek om alles nog beter te organiseren. Ook jullie kunnen hier je steentje aan bijdragen. Dit is het moment om je vragen te stellen, feedback te geven of informatie in te winnen. Kortom een mooi moment om gezamenlijk zaken op te pakken.
Kom je ook? Meld je aan bij Ab van Dijk via beheer@svhonselersdijk.nl. Tot maandag!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek