Balsponsor op Super Saturday: Zwirs Horti Projects
vrijdag 23 november 2018

Morgenmiddag speelt het eerste elftal opnieuw een thuiswedstrijd voor de competitie. Om 14:30 uur zal er op Sportpark de Strijphorst afgetrapt worden door de Pupil van de Week voor de wedstrijd tegen vv Brielle. Dit alles zal gebeuren met de wedstrijdbal die deze week wordt gesponsord door Zwirs Horti Projects.

Zwirs Horti Projects is, met meer dan 30 jaar ervaring in huis, actief in het ontwerpen en bouwen van complete kassenbouw projecten over de gehele wereld. Service en kwaliteit staan bij het Honselse bedrijf hoog in het vaandel, waarbij een tevreden klant de drijfveer is. Zwirs Horti Projects heeft met zijn medewerkers een grote groep onderaannemers waarop zij zich kunnen beroepen.

We zijn trots op het feit dat Zwirs Horti Projects de wedstrijdbal bij de thuiswedstrijd tegen vv Brielle sponsort. Uiteraard hopen we dat de gesponsorde wedstrijdbal ditmaal geluk brengt en dat op Super Saturday de 3 punten gevierd kunnen worden op ons sportpark.

Van der Meer verzekeringen