Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - SHO: Van der Mark Ketelonderhoud
zaterdag 17 november 2018

Vanmiddag bij de thuiswedstrijd van het eerste elftal van S.V. Honselersdijk tegen SHO is er opnieuw een balsponsor. De wedstrijdbal wordt dit keer gesponsord door Van der Mark Ketelonderhoud BV.

Van der Mark is opgericht in 1968 door H.J. (Herman) van der Mark. In de beginjaren bestonden de werkzaamheden uit het reinigen van oliegestookte ketels in de glastuinbouw, maar al heel snel werd het diensten pakket uitgebreid met een totaalpakket aan onderhoud diensten voor CV- en Stoomketels in zowel de glastuinbouw, industrie, scheepvaart en de utiliteit.
Momenteel bestaat het dienstenpakket van Van der Mark Ketelonderhoud BV uit het onderhouden, repareren, reviseren, instaleren en sinds kort ook fabriceren van ketels. Lees meer over Van der Mark Ketelonderhoud op de website van het bedrijf.

Uiteraard hopen we dat de sponsor van de wedstrijdbal geluk brengt en dat de 3 punten vandaag in ieder geval op Sportpark de Strijphorst blijven. Tot vanmiddag!

Zoomin'