Opnieuw valt lid van De Club Van Honsel in de prijzen!
dinsdag 30 oktober 2018

Enkele weken geleden mochten we al met trots melden dat een lid van De Club Van Honsel in de prijzen was gevallen toen Slagerij Aad Groenewegen werd onderscheiden met een keurmerk. Gisteravond was het weer raak: Cafetaria Family Treffers is als 4e geƫindigd in de Cafetaria Top 100. Vorig jaar debuteerde het lid van DCVH al met een mooie 14e plek in de jaarlijks verkozen Top 100, dit jaar werd de ongekende prestatie zelfs overtroffen.

Naast de 4e plek van heel Nederland werd Family Treffers ook uitgeroepen tot beste Brasserie/Cafetaria van heel Zuid-Holland. Uiteraard willen we namens heel de (business)club Corjan en Monique Treffers en de overige medewerkers feliciteren met dit fantastische resultaat. We hopen dat jullie nog vele succesvolle jaren met elkaar tegemoet gaan en wie weet leidt dit nog tot een podiumplaats bij de Cafetaria Top 100!

Condubouw