Voorbeschouwing: S.V. Honselersdijk - vv De Meeuwen
vrijdag 26 oktober 2018

Vorige week ging het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk op harde wijze ten onder op bezoek bij Kloetinge. Na een 3-0 ruststand stond er uiteindelijk na afloop een 6-1 nederlaag op het scorebord. Kloetinge wist Honselersdijk op alle fronten af te troeven. Enige lichtpuntje tijdens de middag, die iedereen snel wil vergeten, was de prachtige treffer van Youri Riepe. Vanaf een meter of 25 wist de middenvelder op schitterende wijze de kruising te vinden.

Na twee nederlagen op rij zal het elftal van trainer Piet Boon zich moeten herpakken om zich te handhaven in de middenmoot van de eerste klasse B. De tegenstander van dit weekend krabbelt de afgelopen weken juist weer een beetje op, nadat het een valse start kende in de competitie.

De eerste 3 competitiewedstrijden van promovendus De Meeuwen gingen ruim verloren, echter wist de ploeg uit Zoutelande afgelopen twee keer gelijk te spelen tegen respectievelijk SHO en Deltasport. Tweemaal resulteerde de wedstrijd in een 1-1 stand, waardoor De Meeuwen nu terug te vinden is op een gedeelde 12e plaats.

Onderlinge historie
Beide ploegen hebben in de historie nog nooit tegen elkaar gespeeld, wat voor de nodige verrassingen kan gaan zorgen vandaag op Sportpark de Strijphorst!

Balsponsor
De wedstrijdbal van de wedstrijd tussen S.V. Honselersdijk en vv De Meeuwen wordt gesponsord door CB Facilitair Beheer van Cor Bouwman. Uiteraard willen we CB Facilitair Beheer bedanken voor de sponsoring van de wedstrijdbal!

Om 14:30 uur zal er afgetrapt worden op Sportpark de Strijphorst voor de thuiswedstrijd van het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk. De aftrap zal traditiegetrouw genomen worden door de Pupil van de Week, ditmaal is de eer aan Yihang Wu! Lees in het item over de Pupil van de Week meer over Yihang.

Tot zaterdag!

Prins Group