Nieuwe bestuursfunctie: Voetbal Algemene Zaken
maandag 8 oktober 2018

Zoals een paar weken geleden al op onze website werd vermeld, hebben er enkele wijzigingen in de samenstelling van het bestuur van S.V. Honselersdijk plaats gevonden. Een van de wijzigingen is de nieuwe functie van Bestuurslid Voetbal Algemene Zaken (VAZ), deze functie wordt ingevuld door Erwin van der Mark. Voorheen was Erwin actief in het bestuur als Bestuurslid Zaalvoetbal, echter is deze functie met ingang van dit seizoen omgedoopt tot Bestuurslid VAZ.

Voor veel leden is Erwin al een bekend gezicht op de vereniging, echter stelt hij zich in onderstaand stuk graag nog een keer voor. Hierbij vertelt Erwin ook wat de nieuwe functie Bestuurslid VAZ inhoudt en wat zijn persoonlijke ambities binnen de functie zijn.

Goedendag, ik ben Erwin van der Mark, 46 jaar, getrouwd met Marion en vader van Kelly en Thijs. Ik woon in Honselersdijk, sinds het moment dat mijn zoon bij SV-Honselersdijk voetbalt ben ik ook aanwezig bij deze club. Dat is inmiddels dus alweer ruim 10 jaar. Sinds 2012 ben ik leider van jeugdteams waarbij ik de laatste jaren ook vaste vlagger van het team van mijn zoon ben.

Sinds 2015 ben ik lid van de toernooicommissie. Samen met een team van totaal 5 vrijwilligers probeer ik om voor alle jeugdleden van SV Honselersdijk mooie uittoernooien te regelen, en nog veel leuker fantastische thuistoernooien te organiseren.

Na een verkennend gesprek met de huidige secretaris van SV Honselersdijk ben ik oktober 2017 op de JAL gekozen tot Bestuurslid Zaalvoetbal. Een functie die met ingang van dit seizoen is omgedoopt tot Voetbal Algemene Zaken.
Onder deze nieuwe functie valt sinds dit seizoen ook de G-afdeling, een fantastische groep vrijwilligers en spelers die alweer heel veel jaren met veel plezier bij S.V. Honselersdijk voetballen.

Naast de G en de zaal ben ik verantwoordelijk voor alle zaken die bij een voetbalvereniging komen kijken, maar niet direct aan de voetballende jeugd of senioren elftallen zijn gerelateerd. Je moet dan denken aan de toernooicommissie, scheidsrechter commissie, tuchtcommissie, commissie van ontvangst en dergelijke, ik ben eigenlijk bestuurslid commissies. Voor al deze afdelingen ben ik het aanspreekpunt naar het bestuur.

Ik wil proberen om, daar waar de vereniging tegen problemen of knelpunten aanloopt, in te springen en oplossingen te realiseren. Zo ben ik op dit moment druk om het groeiende scheidsrechter probleem op te lossen. Samen met de scheidsrechter coördinator, Paul Droog, en de scheidsrechter commissie zijn we druk bezig om nieuwe clubscheidsrechters aan te stellen. Als dit straks naar tevredenheid is ingevuld en goed functioneert zal er vast wel weer een ander “probleem” opduiken waar ik bij kan helpen.

Uiteraard wensen we Erwin veel succes als Bestuurslid Voetbal Algemene Zaken en hopen we dat hij erin slaagt om goede oplossingen te kunnen realiseren voor de knelpunten binnen onze vereniging!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek