Scheidsrechteravond op 8 oktober met Jan ter Harmsel
dinsdag 2 oktober 2018

Iedereen die zelf voetbalt of een wedstrijd bekijkt, beleeft en beoordeelt bepaalde situaties anders dan de scheidsrechter. Dat is niet vreemd, aangezien iedereen de wedstrijd door een andere bril bekijkt.

Om wat meer begrip te krijgen voor de beslissingen van de arbitrage hebben we bij S.V. Honselersdijk wederom een scheidsrechter uitgenodigd: Jan ter Harmsel.
Op maandagavond 8 oktober 2018 vertelt hij over zijn ervaringen als scheidsrechter op de Nederlandse voetbal velden, en geeft hij uitleg over de nieuwste veranderingen binnen de spelregels.
De avond wordt opgeluisterd met beeldmateriaal van diversen situaties waarover met elkaar gesproken zal worden.
De avond zal om 19:30 van start gaan in de kleine kantine.

De club hoopt met de scheidsrechtersavond bij te kunnen dragen aan een beter sportklimaat op de Honselse voetbalvelden.
We hopen ook om mensen enthousiast te kunnen maken om zelf de scheidsrechter fluit op te pakken, en de jeugdspelers van S.V. Honselersdijk te “fluiten” bij hun wedstrijden.
We nodigen hierbij dan ook iedereen uit voor deze speciale avond: van spelers tot aan leiders, jeugdtrainers en (potentiële) scheidsrechters.

Loop alvast warm voor de scheidsrechtersavond met dit leuke item van Jan ter Harmsel.

Condubouw