S.V. Honselersdijk treft V. & A.V. Hazerswoudse Boys in bekertoernooi
woensdag 3 oktober 2018

Het eerste elftal van S.V. Honselersdijk wist in het bekertoernooi overtuigend de eerste knock-out ronde te bereiken. In een poule met TAC'90, VELO (za.) en BMT waren de Dijkenaren niet te kloppen en werd met 9 uit 3 de volle score behaald. Vandaag is er door de KNVB geloot voor de eerste knock-out ronde en daarin is S.V. Honselersdijk gekoppeld aan vierdeklasser V. & A.V. Hazerswoudse Boys.

V. & A.V. Hazerswoudse Boys wist in haar bekerpoule eveneens als eerste te eindigen en deed dit door 7 punten te behalen in een poule met TOGB, vv Hillegersberg en VEP. In tegenstelling tot S.V. Honselersdijk is de club uit Hazerswoude niet goed aan de competitie begonnen. In de 4e klasse A werd in de eerste twee wedstrijden slechts één punt uit een gelijkspel behaald, waardoor de ploeg terug te vinden is op een 10e plaats.

De wedstrijd tussen V. & A.V. Hazerswoudse Boys en S.V. Honselersdijk zal op zaterdag 10 november worden afgewerkt op het sportpark van de V. & A.V. Hazerswoudse Boys.

jem-id