A.s. zaterdag 'Super Samstag' op Sportpark De Strijphorst
donderdag 27 september 2018

Zaterdag staat in de 1e klasse de kraker tussen S.V. Honselersdijk en rkvv Westlandia op het programma. Deze Westlandse derby kunnen we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan, zonder er een echt Honsels feestje van te maken. De nieuwe commissie voor senioren activiteiten heeft de datum van deze derby rood omcirkeld voor de eerste Super Saturday van het seizoen. Gezien de datum van de wedstrijd, kon er maar één juist thema worden meegegeven aan de Super Saturday: een Duits feestje.

Door het gehele land (en uiteraard in Duitsland) worden dit weekend vele 'Oktoberfesten' gevierd en in Honselersdijk doen we dus gezellig mee. De kantine zal worden omgetoverd tot een Duitse ontmoetingsplaats met lange tafels, Duitse vlaggen en andere aankleding die te maken heeft met onze oosterburen. Uiteraard willen we alle bezoekers ook vragen om zo Duits mogelijk gekleed naar het sportpark af te reizen.

De Super Samstag zal rond het einde van de wedstrijd S.V. Honselersdijk - rkvv Westlandia worden afgetrapt in de kantine van Sportpark De Strijphorst. Speciaal voor dit Duitse thema zal DJ Rob van Veen worden ingevlogen vanuit Honselersdijk om er een waar feest van te maken. Verder is er op deze zaterdag de mogelijkheid om halve liters bier te bestellen. Een Duits feestje is namelijk niet compleet zonder een halve liter bier in de hand.

Wij hebben er alvast zin in en dus zien we jullie graag zaterdag op een drukbezocht Sportpark De Strijphorst!

Sosef & v/d Knaap