S.V. Honselersdijk neemt deel aan Delftse Beloftencompetitie
maandag 24 september 2018

Dit seizoen zal het beloftenelftal van S.V. Honselersdijk, ook wel bekend als het elftal van Onder 23 jaar, deelnemen aan de Delftse Beloftencompetitie. Dit seizoen zullen er door hoofdtrainer Jasper Steringa diverse talenten uit de jeugdelftallen, het tweede elftal en het derde elftal geselecteerd worden voor de serie wedstrijden.

In tegenstelling tot voorgaande jaren zal het elftal niet bestaan uit spelers van 23 jaar of jonger (O23), maar uit spelers van 21 jaar of jonger (O21). De doelstelling voor het Onder 21 elftal is om een goede aansluiting van de jeugdspelers op het seniorenvoetbal te kunnen verzorgen.

De Delftse competitie bestaat uit een poule van 7 clubs, wat betekent dat het elftal van S.V. Honselersdijk 6 wedstrijden zal afwerken. De deelnemende clubs zijn als volgt:
- SV Den Hoorn
- DVC
- S.V. Honselersdijk
- OLIVEO
- Vitesse Delft
- Wilhelmus
- Te Werve

Er zal morgenavond voor het eerst afgetrapt worden in de competitie voor beloftenelftallen. Voor S.V. Honselersdijk staat er een uitwedstrijd bij DVC op het programma, welke om 19:30 uur van start zal gaan. De tweede wedstrijd is op woensdag 10 oktober tegen SV Den Hoorn.

Sosef & v/d Knaap