Wijzigingen in de Technische Commissie
woensdag 29 augustus 2018

De afgelopen maanden zijn er een aantal posities binnen de Technische Commissie (TC) gewijzigd. Zoals eerder gemeld is Jasper Steringa het komende seizoen geen Technisch Coördinator meer, maar richt hij zich dit seizoen alleen op de JO19-selectie. Wij bedanken Jasper nogmaals voor zijn bijdrage afgelopen seizoen in de TC en wij zijn blij dat Jasper zich dit seizoen tevens meer gaat inzetten voor het combinatie elftal O21. Dit team neemt dit seizoen aan de zogenoemde ''Delftse competitie'' en speelt 6 wedstrijden. Meer informatie hierover volgt nog.

Sinds een aantal maanden was de positie van TC S1, S2, S3 en JO19 vacant. Wij zijn dan ook verheugd te kunnen melden dat Jan van Marrewijk bereid is gevonden om terug te keren in de TC om deze functie op zich te nemen. Jan is een bekend gezicht binnen de vereniging en wij zijn er van overtuigd dat Jan met zijn (bestuurlijke) ervaring van toegevoegde waarde is binnen de TC. Welkom terug Jan!

Daarnaast is er een herverdeling gemaakt van de functies binnen de TC. Dit om de verantwoordelijkheden beter te verdelen. Tevens is Maikel Middelburg bereid gevonden om de jeugdtrainers in de onderbouw (JO7 t/m JO13) te ondersteunen op het gebied van oefenstof en structuur in trainingen conform het technische beleidsplan van SV Honselersdijk.

De huidige TC bestaat uit de volgende personen:
- Guy Tanguy (Voorzitter TC)
- Jan van Marrewijk (TC S1, S2, S3 en JO19)
- Marko Penning (TC JO17, JO15)
- Walter de Koning (TC JO13, JO11)
- Dennis van Schoten (TC JO9, JO7)
- Maikel Middelburg (Technisch Coördinator onderbouw)
- Jeannette Ruinard (Secretaris TC)

De contactgegevens van bovenstaande personen staan op de website op de contactpagina van de club.

Technische Commissie S.V. Honselersdijk

Sosef & v/d Knaap