Komende zaterdag 1 september: loterij met als hoofdprijs Suzuki Swift + openingsfeest
dinsdag 28 augustus 2018

Zaterdag is het eindelijk zover: bij de trekking van de loterij door Notaris Remmerswaal zal blijken wie de gelukkige winnaars zijn van de schitterende prijzen die met de loterij gewonnen kunnen worden. Uiteraard is hierbij de grote vraag wie er vandoor gaat met de splinternieuwe Suzuki Swift.

Om 16:45 zal de loterij van start gaan met voorzitter Erik Sosef en Wethouder Varekamp van Gemeente Westland. Hierbij zullen ook de gerenoveerde kleedkamers officieel in gebruik genomen worden. Na de loterij zal er een groots openingsfeest losbarsten op de muziek van DJ Rob van Veen.

Wat kunnen we komende zaterdag allemaal verwachten?
- Om 14:30 uur trapt het eerste elftal af voor de eerste officiƫle wedstrijd van het seizoen: de bekerwedstrijd tegen TAC'90 (zo)
- Na afloop van de wedstrijd kan iedereen zich klaarmaken voor de loterij, welke om 16:45 van start gaat met voorzitter Erik Sosef en Wethouder Varekamp
- De loterij zal uitgevoerd worden door Notaris Remmerswaal, de prijzen zullen 1 voor 1 aan een lotnummer toegekend worden
- Als klap op de vuurpijl komen we allemaal te weten wie de felbegeerde Suzuki Swift binnensleept
- Na afloop van de loterij zal er een feest plaatsvinden met muziek van DJ Rob van Veen tot 21:30 uur
- Afhankelijk van het weer zullen de loterij en de festiviteiten zich buiten of binnen afspelen

Hoe maak ik kans op de fantastische prijzen van de loterij?
Heb je nog geen loten gekocht of wil je nog meer loten kopen om kans te maken op de fantastische prijzen? Neem dan contact op met Ab van Dijk (beheer@svhonselersdijk.nl of 06-52022350). Zorg dat je op tijd bent, de laatste loten gaan namelijk als een speer de deur uit!

Welke prijzen zijn er allemaal te winnen?
Een overzicht van de prijzen die komende zaterdag te winnen zijn bij de loterij:
1. Suzuki Swift
2. Elektrische fiets
3. Verzorgde voetbalwedstrijd voor 2 personen + overnachting
4. Samsung UHD TV
5. Apple iPad 32 GB
6. Sony PlayStation 4 + Call of Duty WWII
7. BBQ
8. Seiko herenhorloge
9. Seiko dameshorloge
10. Geheel verzorgd diner voor 4 personen bij Bij5

Bardienst
We zijn nog op zoek naar vrijwilligers om een bardienst te draaien:
- 3 personen van 16:00 tot 19:00 uur
- 3 personen van 19:00 tot 21:30 uur
Zonder een goede bezetting achter de bar is het natuurlijk niet mogelijk om er een leuk feest van te maken. Ben jij of ken jij iemand die zaterdag een bardienst wil draaien? Neem dan contact op met Kim van Zanten: kantine@svhonselersdijk.nl of 06-54912050.

Zoomin'