Barpersoneel gezocht voor komende zaterdag
dinsdag 28 augustus 2018

Komende zaterdag, 1 september, vindt de loterij plaats waarbij onder meer een Suzuki Swift gewonnen kan worden. De opbrengst van de loterij gaat in zijn geheel naar de gerenoveerde kleedkamers, welke zaterdag ook officieel in gebruik genomen zullen worden.

Dit alles is een reden voor een mooi feest, maar uiteraard kan dit feest niet plaatsvinden zonder onze gewaardeerde barvrijwilligers. We zoeken voor zaterdag nog 3 vrijwilligers die tussen 16:00 en 19:00 uur een bardienst kunnen draaien en ook nog 3 mensen die tussen 19:00 en 21:30 uur achter de bar willen staan. Ben jij of ken jij iemand die ons graag helpt om het feest mogelijk te maken door een bardienst te draaien? Laat het dan zo snel mogelijk weten aan Kim van Zanten (kantine@svhonselersdijk.nl of 06-54912050). Alvast bedankt voor jullie hulp!

Zoomin'